۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

شهید خرازی|نگاه حرام

ﮔﺎﻫﯽ ﯾﮏ ﻧﮕﺎﻩ ﺣﺮﺍﻡ ، ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻟﯿﺎﻗﺖ ﺷﻬﺎﺩﺕ ﺩﺍﺭﺩ،ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﻋﻘﺐ ﻣﯽ ﺍﻧﺪﺍﺯﺩ؛ﭼﻪ ﺑﺮﺳﺪ ﺑﻪ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻻﯾﻖ ﺷﻬﺎﺩﺕﺑﻮﺩﻥ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻥ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ.


ازدواج آنلاین|ازتلگرام تاسایت های همسریابی

به نقل از مدیر گردان نظامی سایبری ثائر: طی رصد و مشاهده انواع گروه ها و سایت های همسریابی که بدون مجوز قانونی فعالیت داشته و رفته رفته تعداد این سایت ها بیشتر می شود این بار کانال های تلگرام هم به این وادی اضافه شدند و با کاربران بالغ بر ۲۰هزار جوان ایرانی شروع به کسب درآمد می کنند.بدیهی است که تمامی گروه ها مورد رصد مراجع ذی ربط می باشد اما کاربران فضای مجازی بهتر است دنبال این وادی نباشند که هیچ نفع و سودی نمیبرند چه این که با درج اطلاعات شخصی برای حذف آن پول های گزاف درخواست می شود و از این اطلاعات سوء استفاده می شود.بیشتر این گروه ها با عنوان همسریابی و صیغه ساعتی فعالیت می کنند و‌ اکثریت مدیران آن ها خانوم هستند و فقط هدف از ساخت کانال را در پول خلاصه می کنند.


رهبرمعظم انقلاب|جوانان و کارفرهنگی

 

ﻣن می ﺨﻮﺍﻫﻢﺑﮕﻮﯾم ﮐﻪ ﺩﺭ ﺗﻬﺮﺍﻥ، ﺩﺭ ﺷﻬﺮﻫﺎﯼ ﮔﻮﻧﺎﮔﻮﻥ،ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﻧﻬﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ، ﺩﺭ ﺧﻮﺩ ﻣﺸﻬﺪ، ﺩﺭ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺷﻬﺮﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﮐﺎﺭ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ، ﺑﺎ ﺍﺭﺍﺩﻩﯼ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ،ﺑﺎ ﺍﻧﮕﯿﺰﻩﯼ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ـ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﻢ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﺎﺷﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻣﺎ ﺑﺤﻤﺪﺍﻟﻠﻪ ﺍﻃّﻼﻉ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﻢ ـ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﻫﺮﭼﻪ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪﻃﻮﺭ ﺟﺪّﯼ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻫﻨﺪ . ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﮔﺴﺘﺮﺵ ﮐﺎﺭ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺟﻮﺍﻧﻬﺎﯼ ﻣﺆﻣﻦ ﻭ ﺍﻧﻘﻼﺑﯽ، ﻧﻘﺶ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﯿﺸﺮﻓﺖ ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﻭ ﺩﺭ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﮔﯽ ﻣﺎ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻣﻠّﺖ، ﺍﯾﻔﺎ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ«۹۳/۰۱/۰۱»

برگردان موسیقی|reverse in music

موسیقی برگردان که از آن در اصطلاح انگلیسی به ریورس یاد می کنند موضوع چالش انگیزی است که نمای دیگری از موسیقی را نمایش می دهد، رویی که به آن آهنگ های شیطانی اطلاق می شود.آهنگ هایی که در نهان خود پیامی را به شنونده القاء می کند، صدایی که در ضمیر پنهان خود دعوت به شیطان گرایی یا توهین یا تمسخر و... را می نماید.

دانلود مقاله و نمونه های موسیقی برگردان در ادامه مطلب

ادامه مطلب

مستند گرداب جنسی|گروه مستند سازی ثائر

در این مستند به گوشه ای از فعالیت ناتوی فرهنگی در قالب سایت های مستهجن اشاره شده است و هدف، انتشار اهداف و خطرات این گونه سایت هاست که با حمایت کشور ها و گروه های ضد نظام اسلامی روز به روز بر تعداد آن ها افزوده می شود و هدفشان جز ضربه زدن به نظام اسلامی چیز دیگری نیست. این در حالی است که توسط این سایت ها چندین گروه مستهجن نگاری در داخل کشور ایجاد شده که با تشکیل چنین گروه هایی به هنجار شکنی انجامیده و فیلم ها و عکس های ضد عفت گروه خود را در هاست و فضای رایگان این گونه سایت ها آپلود و ارسال می کنند و افرادی هم با ناآگاهی خصوصی ترین فیلم های خانوادگی و شخصی خود را در دام انتشار شیاطین می گذارند. این مستند هم به نحوی برای مقابله با تهدید این سایت ها و گروهای س ک س محور تهیه شده است.

لینک دانلود مستند:



آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی