۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

رهبرمعظم انقلاب|جوان یعنی انقلاب

سعی دشمنان این است که جوان ما را لاابالی بار بیاورند، نسبت به انقلاب بی‌تفاوت بار بیاورند، روحیّه‌ی حماسه و انقلابیگری را در او بکُشند و از بین ببرند؛ جلوی این باید ایستاد«۹۴/۰۶/۱۶»


رهبر معظم انقلاب|جهاد روحانیون و طلاب



رهبر انقلاب با اشاره به تأثیر فضای مجازی بر افزایش شبهات دینی و وجود انگیزه‌های سیاسی برای تزریق افکار منحرف و غلط در ذهن جوانان تأکید کردند: این میدان، میدان واقعی جنگ است و روحانیون و طلاب باید مسلح و آماده، وارد عرصه‌ی مقابله با شبهات و تفکرات غلط و انحرافی شوند.«۲۵/۰۲/۹۵»


درمحضر قرآن|حجاب



 آیا عفاف و حجاب فقط برای خانم‌ها است؟ 

قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِ‌هِمْ وَیَحْفَظُوا فُرُ‌وجَهُمْ ۚ ذَٰلِکَ أَزْکَىٰ لَهُمْ ۗ إِنَّ اللَّـهَ خَبِیرٌ‌ بِمَا یَصْنَعُونَ؛ به مردان با ایمان بگو: «دیده فرو نهند و پاکدامنى ورزند، که این براى آنان پاکیزه‌تر است، زیرا خدا به آنچه مى‌کنند آگاه است.»«سوره مبارکه نور/ آیه 30 »


رهبرمعظم انقلاب|لغزش گاه



چند روز پیش بود که رهبر انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان فرمودند:کسی مخالف استفاده از فضای مجازی نیست بلکه موضوع اصلی این است که در چنین عرصه‌ای که لغزشگاه است باید زمینه استفاده صحیح فراهم شود نه آنکه فضای مجازی به صورت رها و غیرقابل کنترل باشد. کسی به دنبال بستن فضای مجازی نیست«۹۵/۲/۱۳»حال این پرسش مطرح است چرا این فضا به حال خود رها شده؟آیا مسولین جواب گویی از بین رفتن امثال ستایش دختر نوجوان ورامینی که قربانی همین عدم کفایتی مسولین مربوطه شد،هستند؟آیا مسولین برایشان افکار و روحیات مردم جامعه مهم است ؟افکاری که بازیچه فضای سایبر شده است.چرا مسولین عادت دارند در اجرایی طرحی مثل شبکه ملی اصلاعات و سامانه اینترنت ملی عادت رسمی خود(تلف کردن زمان) را نشکنند؟آیا آزادی به معنای از بین رفتن دین و عقیده است؟


استاد پناهیان|مراقب دل باشید


اگر دل را رها کنی، بی‌دلیل علاقه پیدا می‌کند و مقدارش را هم نمی‌تواند کنترل کند. اگر دل را رها کنی بی‌دلیل تنفر پیدا می‌کند و مقدارش را هم نمی‌تواند کنترل کند. باید دل را مهار کرد و الا با تمام صفای باطن، دچار هرزگی خواهد شد. دل مهار بشود، صفای بیشتری پیدا می‌کند و لذت بیشتری به آدم خواهد داد.



آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی