رهبرمعظم انقلاب|لغزش گاه

رهبرمعظم انقلاب|لغزش گاه



چند روز پیش بود که رهبر انقلاب در دیدار معلمان و فرهنگیان فرمودند:کسی مخالف استفاده از فضای مجازی نیست بلکه موضوع اصلی این است که در چنین عرصه‌ای که لغزشگاه است باید زمینه استفاده صحیح فراهم شود نه آنکه فضای مجازی به صورت رها و غیرقابل کنترل باشد. کسی به دنبال بستن فضای مجازی نیست«۹۵/۲/۱۳»حال این پرسش مطرح است چرا این فضا به حال خود رها شده؟آیا مسولین جواب گویی از بین رفتن امثال ستایش دختر نوجوان ورامینی که قربانی همین عدم کفایتی مسولین مربوطه شد،هستند؟آیا مسولین برایشان افکار و روحیات مردم جامعه مهم است ؟افکاری که بازیچه فضای سایبر شده است.چرا مسولین عادت دارند در اجرایی طرحی مثل شبکه ملی اصلاعات و سامانه اینترنت ملی عادت رسمی خود(تلف کردن زمان) را نشکنند؟آیا آزادی به معنای از بین رفتن دین و عقیده است؟


دیدگاه‌ها (۱)

شما چرا به فضای مجازی و اینترنت ملی گیر دادین؟؟

پاسخ:

۱۷ ارديبهشت ۹۵، ۰۳:۲۰
مردم جامعه مخصوصا جوانان سلامت فکری و اخلاقی ندارن تو این فضا و کسی هم نیست که به دادشون برسه شما این اوضاع رو کاملا خوب می بینید؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها
بایگانی